WILD

WILD (angl. Wake Initiated Lucid Dream) – tai pabudimo inicijuoti sąmoningi sapnai. Šios technikos (arba turbūt tiksliau – technikų grupės) pagrindinis tikslas – išlaikyti savo sąmoningumą leidžiant kūnui užmigti. WILD technikos yra gana efektyvios ir todėl yra pakankamai populiarios, ypač tarp pradedančiųjų.

WILD yra efektyviausia naudoti kartu su WBTB (t.y., po 5-6 valandų nakties miego), bet galima naudoti popiečio miego metu ar pabudus anksti ryte.

  1. Grįžę į lovą keletą kartų giliai įkvėpkite, atpalaiduokite savo kūną, galite pasinaudoti žinomomis relaksacinėmis ar meditacinėmis technikomis.
  2. Užmerkite akis, įsitaisykite pačioje jums patogiausioje pozicijoje ir pasiruoškite miegui.
  3. Sutelkite dėmesį į savo kvėpavimą. Su kiekvienu įkvėpimu/iškvėpimu mintyse skaičiuokite, kaskart primindami jog galbūt jau sapnuojate: „vienas, aš sapnuoju“, „du, aš sapnuoju“, „trys, aš sapnuoju“ ir t.t. Jeigu pamesite skaičių, pradėkite skaičiuoti iš naujo.
    Alternatyva: Koncentruokite dėmesį į savo kvėpimą ir į regos lauką. Stebėkite regos lauke atsirandančius vaizdinius – pradžioje tai gali būti tiesiog šviesos žybsniai, besikeičiančios geometrinės formos, kiek vėliau – įmantresni vaizdiniai.
  4. Pasistenkite visą laiką išlikti toje pačioje pozicijoje. Jeigu jums kils didelis noras apsiversti ant kito šono – pasistenkite tam pasispriešinti kiek tik galite, bandykite jam nepasiduoti visomis savo išgalėmis!
    (Yra manoma, kad mūsų organizmas atsiunčia būtent tokį signalą mūsų sąmonei, bandydamas patikrinti ar mes dar nemiegame. Jeigu apsiverčiame ant kito šono – organizmas supranta kaip signalą, jog mūsų sąmonė dar nemiega, bet jei neapsiverčiam – tai signalas, jog mūsų sąmonė jau miega ir organizmas pradeda ruoštis kitoms miego stadijoms ir sapnams!)
  5. Jei pajausite, kad vaizdiniai ar mintys jus kažkur „nunešė“, pratęskite/pradėkite iš naujo skaičiavimą (3) arba susikoncentruokite vėl į vaizdinius savo regos lauke (3A).
  6. Vaizdiniai gali patapti vis ryškesni ir vaizdingesni, galite pradėti girdėti įvairius garsus ar fizinius pojūčius (vibraciją, lengvą elektrošoką, kūno „sustabarėjimą“ ar pan.) – neišsigąskite! Tai kaip tik reiškia, kad jūs esate teisingame kelyje ir jau labai greit atsidursite sapne!
  7. Jeigu pajausite, kad visiškai negalite pajudinti kūno – neišsigąskite! Tai – miego paralyžius, reiškiantis, kad jūsų organizmas pereina į REM miego stadiją ir yra pasirengęs sapnuoti. Tiesiog atsipalaiduokite ir pasiruoškite sapnui – jis gali prasidėti bet kurią akimirką!
  8. Jeigu fiziniai pojūčiai (vibracija, kūno sustabarėjimas, garsai ir pan.) staiga liovėsi, bet jūsų regos lauke – aklina tamsa (nėra jokių vaizdinių), gali būti jog jūs jau sapnuojate! Tiesiog… atmerkite akis! Labai realu, kad atsimerks ne fizinės akys, o akys sapne!
  9. Net jeigu rastumėte save tebegulintį lovoje, nepabijokite iš jos išlipti ir atlikti keletą realybės testų. Naudojant WILD, labai dažna sąmoningų sapnų pradžia ir yra būtent tokia, jog tebegulite lovoje savo kambaryje!

Aptarkite sąmoningo sapnavimo technikas mūsų Forume!

Eiti į viršų